Je hebt mooie doelen gesteld, maar dan. Hoe zorg je dat je doelen ook bereikt worden? Hoe zorg je dat je niet afglijdt in de waan van de dag.
Doelgericht werken is een 1 op 1 coachtraject voor mkb ondernemers die hun doelen willen realiseren.
Heb jij het gevoel dat je continu ‘aan’ staat? Je pakt meerdere dingen tegelijk aan en je mist de focus om iets af te maken? Heb jij moeite met plannen? Ben jij snel afgeleid? Je vliegt alle kanten op in de hoop dat je alles een beetje onder controle kan houden. Je raakt overprikkeld. Als je zo doorgaat blijf je je opgebrand voelen.
Doelgericht werken is een coachtraject dat ervoor zorgt dat je weer de regie neemt, wat wil je wel en wat wil je niet doen, zodat jij je niet laat leiden door de waan van de dag. We gaan de diepte in.
Waar kan er nog tijdwinst behaald worden en waar zitten de energielekken? Het geeft inzichten die we samen in de praktijk gaan uitwerken. Je hoeft het wiel niet zelf uit te vinden en ik kijk met je mee.
Doel van dit traject is; meer controle en structuur in jouw werkweek, zodat er ruimte komt voor strategie win groei, zowel persoonlijke groei als groei voor je bedrijf.
Mijn aanbod is speciaal voor ondernemers, betrokken vakmensen met een passie voor wat ze doen, die hun klanten goed willen blijven bedienen zonder vast te lopen in de dagelijkse beslommeringen. Je bent ondernemer in hart en nieren, maar je merkt dat de taken zich opstapelen, je administratie soms onoverzichtelijk voelt en je simpelweg niet toekomt aan de lange termijn.
Het traject doelgericht werken is geschikt voor als je:
✓ Ondernemer of professional bent die meer controle wil over zijn/haar tijd en werkdag.
✓ Je moeite hebt met planning en je op zoek bent naar een aanpak die echt bij jou past
✓ Je het gevoel hebt dat je altijd bezig bent, maar nooit tijd overhoudt voor dingen die voor jou belangrijk zijn.
Mijn werk kan nogal chaotisch zijn. Ik had behoefte aan meer focus.
Het coachtraject was inspirerend en leerzaam. De samenwerking was erg prettig. Angelique heeft veel geduld en legt alles duidelijk uit.
Ik heb verschillende tools geleerd waardoor ik meer focus kan houden. Mijn mailbox is overzichtelijk en ik kan mijn projecten beter plannen.
Bosgoed Diervoeders – Wilp
Ik had ging met mijn werkzaamheden van de hak op de tak waardoor het een grote chaos werd. Ik was op zoek naar meer overzicht.
Tijdens het coachtraject heb ik leren plannen en dingen op te schrijven en prioriteiten te stellen.
Ik heb het traject positief ervaren en het gaf structuur in een hectische tijd.
bosgoed diervoeders – wilp
✓ Sparren en brainstormen
✓ E-mailworkflow
✓ Doelen stellen
✓ Prioriteiten stellen
✓ Dagelijkse routine en planning
✓ Werkplek en administratie
A Goal without a plan is just a wish
Mensenmens, familiemens, rustig, vrolijk en ondernemend. Brede interesse. Nieuwsgierig naar het verhaal van andere mensen. Behulpzaam. Betrouwbaar. Duizendpoot. Hou van afwisseling, hou van gezelligheid.
Geboren en getogen in een klein dorp in Gelderland, Wilp-achterhoek. Ik kom uit een gezellig ondernemersgezin. Ondertussen woon ik al jaren met mijn eigen gezin in Twello.
Duizendpoot
De afgelopen 10 jaar heb ik, als freelancer, ondernemers ondersteund met de financiële administratie, het maken en optimaliseren van websites en marketing werkzaamheden. Als echte duizendpoot heb ik een brede interesse.
Al deze kennis en ervaring zet ik vanaf 2022 in om andere mensen te helpen met overzicht vinden in alle taken en werkzaamheden.
De opleiding tot professional organizer en winstgevende plannen coach
De keuze om anderen te helpen structuur aan te brengen in plaats van de taken uit handen te nemen voelde heel logisch voor mij. Na het behalen van mijn diploma Professional Organizer heb ik me aangesloten bij de beroepsvereniging NBPO. Met behulp van een business coach en het 365 Coachprogramma, van 365 dagen succesvol academy heb ik mijn werkzaamheden omgezet naar coaching en adviseren. De certificering voor Winstgevende plannen coach maakt het rijtje compleet.
Het coachtraject Doelgericht werken bestaat uit 5 sessies, die ik hieronder verder voor je toelicht:
Stap 1: Online kennismakingsgesprek
We beginnen met een online kennismakingsgesprek van 30 minuten. Wel zo fijn om even kennis te maken en ontdekken of het klikt. Voor dit gesprek ontvang je van mij een formulier met vragen en deze bespreken wij tijdens het dit gesprek. Hierdoor kan ik jou en je bedrijf al wat beter te leren kennen. Daarnaast heb jij alle ruimte om je wensen te bespreken.
Stap 2: Start; Kick-off sessie
Kick-off sessie van 1 uur waarin we jouw huidige situatie analyseren, uitdagingen in kaart brengen en prioriteiten stellen.
Stap 3: Structuursessies
Dit traject bestaat uit 3 sessies van 1 uur. Tijdens de sessies gaan we lekker aan de slag en krijg je praktische tips en adviezen.
Stap 4: Follow up
Een maand nadat alles staat en goed is ingericht hebben we nog een follow up afspraak van 30 minuten om te kijken hoe het gaat, waar loop je nog tegen aan.
Resultaat: Met mijn begeleiding krijg je een praktisch, betrouwbaar systeem dat helemaal bij jou past. Je krijgt de rust en het overzicht terug, zodat jij weer kunt ondernemen met een frisse focus op je vak en jouw klanten.
Ben je er klaar voor om het overzicht en de controle over je bedrijf terug te krijgen? Klik hier om een vrijblijvend gesprek aan te vragen en ontdek hoe ik jou kan helpen om jouw bedrijf met minder stress en meer structuur te laten groeien.
Ik vond de begeleiding en de rust fijn die Angelique uitstraalde. Ook de doortastendheid. Ze ging niet mee in mijn angst voor verandering. Ik dacht dat verandering mij veel energie zou kosten terwijl het mij juist rust opgeleverd heeft.
Ik ben ook blij met het personeelslid, ik dacht eerst dat kunnen we allemaal zelf wel, maar ook daarin heeft Angelique laten zien dat je mag focussen op het aantrekken van personeel die dan omzet verhogend mag zijn.
Ik had meer ruimte waardoor er ook weer acquisitie kon zijn voor ons bedrijf.
kampeerhoeve bussloo
Ik ben heel blij met de begeleiding die ik heb gehad en heb zelf het gevoel dat ik enorme stappen heb gezet in het structureren van mijn werkzaamheden.
Ook de planner helpt daarbij heel goed om alles te kunnen noteren en in de gaten te houden. Vooral ook als voorbereiding op en gedurende de drukke
werkdagen. Dat gaf mij een gevoel van controle in plaats van paniek.
Ik raad haar begeleiding zeker aan aan anderen.
Voor wie is dit traject geschikt?
Dit traject is speciaal ontworpen voor mkb ondernemers met een team tot 15 mensen. Ondernemers gegroeid zijn in hun vakgebied.
Als je moeite hebt met het organiseren van je administratie, het beheren van je tijd en financiën, en je taken wilt structureren om meer rust en overzicht te krijgen, dan is dit traject voor jou.
Is het traject ook geschikt voor kleinere bedrijven of zzp’ers?
Ja, dit traject is ook heel goed voor kleinere bedrijven en zelfstandigen die behoefte hebben aan meer structuur, overzicht en tijd. Het is flexibel en op maat gemaakt, zodat het aansluit bij jouw specifieke behoeften en werkstijl.
Hoeveel tijd ben ik kwijt aan dit programma?
We hebben een kennismakingsgesprek van 0,5 uur en dan nog 4 sessies van 1 uur . Het tijdspad is 7 weken en na een maand hebben we nog een follow up van 0,5 uur. Daarnaast moet je rekening houden met tijd voor het opruimen van je mailbox, je administratie etc. Dat bespreken we tijdens de sessies.
Hoe snel zie ik resultaten?
De eerste resultaten, zoals meer overzicht in je administratie en planning, merk je al binnen de eerste maand. Het traject is ontworpen om stapsgewijs rust en structuur te brengen, zodat de veranderingen duurzaam zijn en je bedrijf op de lange termijn profiteert.
Kan ik dit traject combineren met mijn drukke agenda?
Ja, absoluut. Dit traject is juist bedoeld om je tijd efficiënter in te delen. De sessies worden flexibel ingepland en zijn gericht op snelle en praktische verbeteringen die je direct in je werk kunt toepassen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met mij op via info@angeliquevijge.nl
Ben je klaar voor meer rust in je hoofd en grip op je dagelijkse taken? Investeer in jezelf.