Groeien met structuur

Word jij iedere dag opnieuw weer overspoeld door je werk? Wil jij weer zelf bepalen waar jij jouw kostbare tijd aan besteed?

Structuur in je bedrijf = tijdwinst

1 op 1 coaching

Overzicht in je werk

Nieuwe mindset

Heb jij behoefte aan rust en overzicht?

Je bent een enthousiaste ondernemer, er komen veel leuke dingen op je pad. Je bedrijf is gegroeid. Je focus ligt altijd op de uitvoerende werkzaamheden voor je klanten, daar ben je blij mee en daar ben je trots op.

Je bent goed in wat je doet, maar er is ook chaos

Het beantwoorden van je mail kost je te veel tijd. Bepaalde werkzaamheden komen herhaaldelijk terug. Je loopt achter met je administratie. Langzaam voel je de stress toenemen. Je hebt veel ballen hoog te houden, dus ga je nog harder werken.

Je wil echt doorgroeien met je bedrijf maar je weet niet hoe je het moet aanpakken.

Herken je dit?

  • je staat continu “aan”
  • het lukt je niet om een structuur aan te brengen in je bedrijf
  • veel werkzaamheden doe je nog handmatig
  • je bent totaal niet technisch, je hebt er geen gevoel bij
  • je gaat nog harder werken
  • de grens tussen werk en privé vervaagd

Hoe breng je structuur aan in alle leuke en minder leuke dingen van het ondernemen? Hoe kan je tijd maken voor jezelf en bij je gevoel blijven terwijl er zoveel praktische dingen gedaan moeten worden?

Tijd voor verandering, tijd voor structuur

Ik help je om jouw bedrijf stevig in te richten. Naast dat ik structuurcoach ben, ben ik ook technisch onderlegt en kan ik je helpen met het standaardiseren van jouw werkzaamheden, zoals een klant aanvraag die binnenkomt via je website.

Waar nu nog veel handmatig werk nodig is, gaan we dit automatiseren zodat jij daadwerkelijk meer tijd over houdt en professioneler aan het werk gaat.

Hey, ik ben Angelique

Geboren en getogen in een klein dorp in Gelderland, Wilp-achterhoek. Ik kom uit een gezellig ondernemersgezin. Ondertussen woon ik al jaren met mijn eigen gezin in Twello.

Nadat ik jaren als administratief medewerkster heb gewerkt ben ik als freelancer verder gegaan. Ik verzorgde voor meerder klanten de administratie en bouwde ik websites en verstuurde ik voor klanten de nieuwsbrieven. Kortom een digitale duizendpoot.

Ondernemende chaoot
Vroeger was het bij mij altijd chaos. Als ondernemende chaoot die graag iedereen wil helpen was ik genoodzaakt om gestructureerd te gaan werken. Ik moest het overzichtelijk houden voor mezelf en voor mijn klanten dus ben ik me daar in gaan verdiepen en heb ik trainingen en opleiding gevolgd.

Ondertussen heb ik de stap gezet om mijn uitvoerende werkzaamheden om te zetten naar adviserende werkzaamheden. Mijn kennis en ervaringen geef ik door zodat ik nog meer ondernemers kan ondersteunen.

Mijn missie
Zoveel mogelijk enthousiaste, creatieve ondernemers te leren hoe zij, na het opzetten van een stevige basis, met een slimme workflow ook rust en overzicht kunnen ervaren.

De oplossing zit in een slimme workflow

In 4 stappen van chaos naar structuur in je bedrijf

Samen bespreken we jouw worsteling en jouw verlangen en maak ik voor jou een passend traject op maat.
Even concreet, dit is wat hoe we het gaan aanpakken.

Stap 1: E-mail en takenlijst

De e-mail is een grote tijd en energievreter. Hoe zorg je ervoor dat je niet verzand in je mailbox en hoe krijg je weer overzicht in je takenlijst.

De e-mailworkflow zorgt ervoor dat je dagelijks een half uur minder tijd kwijt bent aan je mailbox.

Je takenlijst wordt losgekoppeld van je mailbox. Je weet straks waar je prioriteiten liggen en we gaan uitstelgedrag omzetten in actie.

Stap 2: Werkplek en administratie op orde

Een rustige omgeving zorgt voor rust in je hoofd, we gaan jouw werkplek omtoveren naar een fijne plek waar je geconcentreerd kan werken.

Werk je nog met een schoenendoos of met een boekhoudprogramma? Vanaf nu is jouw administratie up to date en heb jij inzicht in je financiële situatie.

Je documenten, zowel fysiek als digitaal krijgen een vaste plek zodat je het altijd eenvoudig terug kan vinden.

Stap 3: Dagelijkse routine en planning

Met routine kom je verder dan met discipline.

Nu je een overzichtelijk systeem hebt is het de bedoeling dat dit zo blijft. In deze stap leer ik je hoe overzicht houd.

Ik laat je zien hoe je jouw tijd, aandacht en energie kan verdelen over de werkdag en werkweek. Hoe maak je een goede planning die je ook vol kan houden.

Stap 5: Manage je mindset en doelen stellen

Je mindset bepaalt hoe jij op een situatie reageert. Bewust worden van je mindset kan je veel inzichten geven zodat je weer door kan je groeien als ondernemer.

Waar sta je nu en waar wil je naar toe. We gaan doelen stellen en bepalen hoe je deze doelen gaat bereiken.

Extra optie;

Stap 5: Automatiseren en standaardiseren

Ben je nu nog veel tijd kwijt aan het beantwoorden van aanvragen via je website? Zit je iedere keer weer opnieuw te zweten hoe je een nieuwsbrief moet versturen? Of het nu gaat om e-mailmarketing of andere werkzaamheden die regelmatig terug komen.

Waar nu nog handmatig werk van jou nodig is, gaan we dit standaardiseren en automatiseren zodat jij daadwerkelijk meer tijd krijgt en professioneler aan de slag kan.

Wat het je oplevert

Je gaat veel professioneler aan het werk. Je hebt meer leiderschap en regie in je business.

Structuur in je bedrijf is tijdwinst, tijd die je kan besteden aan persoonlijke groei en de groei van je bedrijf.

Groeien met structuur | Angelique Vijge

Overzicht en rust

Je hebt overzicht in je werk, je weet wat je taken zijn. Je bepaald zelf wat je wanneer gaat doen. Overzicht in je werk en je financiën geeft rust in je hoofd.

Meer tijd | Angelique Vijge

Tijdwinst

Je houdt meer tijd over met een overzichtelijke inbox en administratie. Een goede planning levert je veel tijd op. Tijd voor de groei van je bedrijf.

Meer Balans | Angelique Vijge

Meer balans

Je weet wat je doelen zijn en hoe je die gaat realiseren. De nieuwe mindset helpt je te focussen maar ook los te laten zodat er balans komt tussen werk en privé.

Wat kan je verwachten?

Groeien met structuur is een 1 op 1 traject van 6 maanden. Het is een maatwerktraject. Tijdens het intakegesprek maken we een plan van aanpak die past bij jouw bedrijf en jouw wensen.

Wil je weten of dit iets voor jou is?

Wat anderen zeggen

Angelique is enthousiast, daadkrachtig en luistert goed naar je wensen. Ze heeft een groot inlevingsvermogen waardoor ze precies aanvoelt wat wij wilden.

Ik ben erg tevreden over het resultaat en de manier van samenwerken.

Ingrid Hulscher

Yes! ik wil weer regie op mijn bedrijf

Ik wil niet langer wachten