Je bent blij met je werk en je hebt leuke collega’s, jullie zijn samen een fijn team, maar er is ook chaos.
Het bedrijf is gegroeid of er hebben een aantal veranderingen plaats gevonden waardoor het werk is toegenomen. Het beantwoorden van de mail kost meer tijd. Bepaalde werkzaamheden komen herhaaldelijk terug, jullie lopen achter op de planning. Langzaam neemt de stress toe.
Jullie zijn het zat om steeds te jongleren met deadlines en taken. Voelen jullie je verloren in de chaos en hebben jullie dringende behoefte aan structuur en duidelijke afspraken?
Hoe breng je structuur aan in alle leuke en minder leuke dingen van het werk. Hoe zorg je ervoor dat je weer grip krijgt op alle werkzaamheden maar vooral hoe krijgen jullie het werkplezier weer terug?
Het coachtraject “De kunst van slim plannen voor kleine teams” is ontworpen voor teams zoals die van jou. Ik help jou en je teamleden bij het optimaliseren van jullie werkprocessen, het stroomlijnen van alle taken en het behalen van jullie doelen zonder constante stress.
Waar nu nog veel handmatig werk nodig is, gaan we dit automatiseren zodat jullie daadwerkelijk meer tijd over houden en professioneler aan het werk gaan.
Geboren en getogen in een klein dorp in Gelderland, Wilp-achterhoek. Ik kom uit een gezellig ondernemersgezin. Ondertussen woon ik al jaren met mijn eigen gezin in Twello.
Nadat ik jaren als administratief medewerkster heb gewerkt ben ik als freelancer verder gegaan. Ik verzorgde voor meerdere klanten de administratie en bouwde ik websites en verstuurde ik voor klanten de nieuwsbrieven. Kortom een digitale duizendpoot.
Ondernemende chaoot
Vroeger was het bij mij altijd chaos. Als ondernemende chaoot die graag iedereen wil helpen was ik genoodzaakt om gestructureerd te gaan werken. Ik moest het overzichtelijk houden voor mezelf en voor mijn klanten dus ben ik me daar in gaan verdiepen en heb ik trainingen en opleiding gevolgd.
Ik merkte dat veel ondernemers worstelen om overzicht te houden in alle taken en verantwoordelijkheden. Hoe breng je structuur aan in alle leuke en minder leuke dingen van het ondernemen. Hoe kan je tijd maken voor jezelf en bij je gevoel blijven terwijl er zoveel praktische dingen gedaan moeten worden.
De keuze om anderen te helpen structuur aan te brengen in plaats van de taken uit handen te nemen voelde heel logisch voor mij. Na het behalen van mijn diploma Professional Organizer heb ik me aangesloten bij de beroepsvereniging NBPO. Met behulp van een business coach heb ik mijn werkzaamheden omgezet naar coaching en adviseren.
Het is mijn missie om enthousiaste ondernemers te helpen een workflow op te zetten die bij hen past.
De oplossing zit in de kunst van slim plannen
Samen zullen we jullie team voorzien van praktische tools en strategieën om weer grip te krijgen op jullie werk. Van taakbeheer tot prioritering. Ik laat jullie zien hoe je efficiënt kunt werken zonder verstrikt te raken in de dagelijkse chaos.
Chaos ontstaat vaak door een gebrek aan structuur en duidelijke afspraken. Ik begeleid jullie bij het ontwerpen van een op maat gemaakt systeem dat past bij jullie team, zodat iedereen weet wat er van hen verwacht wordt en hoe ze hun tijd het beste kunnen benutten.
Ontwikkel effectieve planningstechnieken die jouw team in staat stelt om duidelijke doelen te maken, mijlpalen te bereiken en tegelijkertijd flexibel te blijven.
Ik laat jullie zien hoe je jouw tijd, aandacht en energie kan verdelen over de werkdag en werkweek. Hoe maak je een goede planning die je ook vol kan houden.
Je mindset bepaalt hoe jij op een situatie reageert. Het coachtraject is niet alleen gericht op directe oplossingen maar ook op groei voor de lange termijn. Jullie zullen vaardigheden ontwikkelen om toekomstige uitdagingen aan te gaan en voortdurend te blijven verbeteren.
Jullie gaan veel professioneler aan het werk. Jullie hebben meer leiderschap en regie in het bedrijf.
Structuur in je bedrijf is tijdwinst, tijd die je kan besteden aan persoonlijke groei en de groei van het bedrijf.
Je hebt overzicht in je werk, je weet wat je taken zijn. Je bepaald zelf wat je wanneer gaat doen. Overzicht in je werk en je financiën geeft rust in je hoofd.
Je houdt meer tijd over met een overzichtelijke inbox en administratie. Een goede planning levert je veel tijd op. Tijd voor de groei van je bedrijf.
Je weet wat je doelen zijn en hoe je die gaat realiseren. De nieuwe mindset helpt je te focussen maar ook los te laten zodat er balans komt tussen werk en privé.
🤝 Kennismakingsgesprek: Het is wel zo fijn om eerst even kennis te maken en ontdekken of het klikt. Voor dit gesprek ontvangen jullie van mij een formulier met vragen en deze bespreken wij tijdens het dit gesprek. Hierdoor kan ik jullie team en het bedrijf al wat beter te leren kennen. Daarnaast hebben jullie alle ruimte om de wensen te bespreken. Dit is een vrijblijvend gesprek is vrijblijvend.
🎯 Op maat gemaakt plan: Geen twee teams zijn hetzelfde, op basis van jullie behoeften maak ik een coahingsplan op maat. Ik bied geen kant en klare oplossingen maar praktische tools en technieken die passen bij jullie team en aansluiten bij jullie wensen.
📅 Individuele en Groepssessies: Ons traject omvat persoonlijke coachingssessies afgestemd op de teambehoeften, evenals interactieve groepssessies waarin ervaringen en inzichten worden gedeeld. Twee keer per maand hebben wij een coach afspraak. Dit kan zijn bij jullie op het bedrijf of online.
📚 Praktische Hulpmiddelen: Ontvang waardevolle sjablonen, tools en resources die speciaal zijn ontworpen om jullie als team te helpen bij het plannen, prioriteren en samenwerken.
Mijn werk kan nogal chaotisch zijn. Ik had behoefte aan meer focus.
Het coachtraject was inspirerend en leerzaam. De samenwerking was erg prettig. Angelique heeft veel geduld en legt alles duidelijk uit.
Ik heb verschillende tools geleerd waardoor ik meer focus kan houden. Mijn mailbox is overzichtelijk en ik kan mijn projecten beter plannen.
Door een grote verandering binnen het bedrijf was er veel onrust en chaos ontstaan.
De samenwerking tijdens het traject was heel persoonlijk en doelgericht.
We hebben geleerd hoe we met een duidelijke taakverdeling meer rust kunnen creëren en zo weet iedereen wat je van elkaar kan verwachten.
Waarom langer worstelen in chaos en overweldiging? Jullie team verdient het om te floreren en te groeien. Neem vandaag nog de eerste stap naar een georganiseerde en gestructureerde werkomgeving.
Investeer in jullie succes
Investeren in het traject De kunst van slim plannen voor kleine teams, is investeren in de toekomst van jullie team en jullie organisatie als geheel. Ontdek hoe jullie kunnen gedijen in een omgeving van orde en helderheid.
Neem contact op
Klaar om de controle terug te winnen en jullie team op een positieve en productieve manier te transformeren? Neem nu contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek hoe ons coachtraject perfect past bij jullie behoeften.
Samen bouwen we aan een stevige structuur voor jullie succes!
Ik had ging met mijn werkzaamheden van de hak op de tak waardoor het een grote chaos werd. Ik was op zoek naar meer overzicht.
Tijdens het coachtraject heb ik leren plannen en dingen op te schrijven en prioriteiten te stellen.
Ik heb het traject positief ervaren en het gaf structuur in een hectische tijd.
Ik vond de begeleiding en de rust fijn die Angelique uitstraalde. Ook de doortastendheid. Ze ging niet mee in mijn angst voor verandering. Ik dacht dat verandering mij veel energie zou kosten terwijl het mij juist rust opgeleverd heeft.
Ik ben ook blij met het personeelslid, ik dacht eerst dat kunnen we allemaal zelf wel, maar ook daarin heeft Angelique laten zien dat je mag focussen op het aantrekken van personeel die dan omzet verhogend mag zijn.
Ik had meer ruimte waardoor er ook weer acquisitie kon zijn voor ons bedrijf.