Boekhouding uitbesteden

Waarom jij als ZZP’er je boekhouding moet uitbesteden? Nou gewoon omdat je er zelf helemaal klaar mee bent.

Wat het je oplevert

Rust in je hoofd

Rust in je hoofd

Tijdwinst

Tijdwinst

Grip op je geld

Grip op je geld

Heb jij ook chaos in je administratie?

“Ja ja……. ,ik weet wel dat het belangrijk is om de administratie bij te houden”, maar toch lukt het je niet om de boel op orde te houden. Je hebt geen goed systeem. Boekhoudprogramma’s, Excel bestanden, het zal allemaal wel, het is saai, het kost je tijd en energie, je wil je er gewoon niet mee bezig houden. Je wil je focussen op je klanten, nieuwe klanten binnen halen, leuke opdrachten doen. Daarvoor ben je ondernemer geworden toch. De rest is noodzakelijk kwaad wat er bij is gekomen.

Chaos in je administratie zorgt er ook voor dat je geen overzicht hebt in je financiële situatie. Je weet natuurlijk wel wat er op je bankrekening staat, maar als je niet weet wat je maandelijks moet betalen en welke rekeningen er nog aan komen, heb je geen idee hoe je ervoor staat.

Herken je dit?
Je hebt geen overzicht

  • Je weet eigenlijk niet precies hoeveel geld je binnenkrijgt en uitgeeft
  • Je kunt moeilijk bepalen of je winst of verlies maakt
  • Je hebt geen zicht op je toekomstige financiële positie

Je krijgt stress van je administratie

  • Het kost je zoveel energie, je loopt er helemaal op leeg
  • Je bent bang om fouten te maken
  • De stress kan zelfs leiden tot een burn-out.

Tijdverlies

  • Het kost je enorm veel tijd, bonnetjes zoeken, km registreren, uren schrijven
  • Je administratie is een zooitje, je bent steeds je eigen fouten aan het herstellen
  • Je kunt je tijd niet besteden aan de dingen voor jou belangrijk zijn, zoals ondernemen.

Hoe lang ga je nog door met deze worsteling?

Hoe lang ga jij nog door met jezelf te overtuigen dat je het allemaal zelf moet kunnen. Hoe lang blijf jij jezelf straffen door dingen te doen die je helemaal niet wil doen.
Waarom moeilijk doen, als het ook anders kan.

Structuur in je cijfers

Ik ben jouw boekhoud- en structuurcoach. Samen brengen we weer structuur in jouw cijfers. Met mijn hulp krijg jij je administratie onder controle, creëer je een duidelijk financieel plan en krijg je grip op je geld.

Cijfers & Structuur

  • We (her)inrichten je administratie, zodat deze efficiënt en overzichtelijk is, maar vooral makkelijk om op orde te houden
  • We creëren een ijzersterk financieel plan, dat jouw helpt om jouw omzetdoel te bereiken
  • We maken een potjessysteem, waardoor je precies weet waar je geld naartoe gaat

Zodat jij weer grip krijgt op je administratie, inzicht in je cashflow waardoor je rust krijgt in je hoofd en betere keuzes kan maken.

Hey, ik ben Angelique

Geboren en getogen in een klein dorp in Gelderland, Wilp-achterhoek. Ik kom uit een gezellig ondernemersgezin. Ondertussen woon ik al jaren met mijn eigen gezin in Twello.

Nadat ik jaren als administratief medewerkster heb gewerkt, ben ik als freelancer verder gegaan, als virtueel assistent en webassistent. Ik verzorgde voor meerdere klanten de administratie en heb ik voor ondernemers websites gebouwd en onderhouden.

Ondernemende chaoot
Vroeger was het bij mij altijd chaos. Als ondernemende chaoot die graag iedereen wil helpen was ik genoodzaakt om gestructureerd te gaan werken. Ik moest het overzichtelijk houden voor mezelf en voor mijn klanten dus ben ik me daar in gaan verdiepen en heb ik trainingen en opleiding gevolgd.

Ik merkte dat veel ondernemers worstelen om overzicht te houden in alle taken en verantwoordelijkheden. Hoe breng je structuur aan in alle leuke en minder leuke dingen van het ondernemen. Hoe kan je tijd maken voor jezelf en bij je gevoel blijven terwijl er zoveel praktische dingen gedaan moeten worden.

De keuze om anderen te helpen structuur aan te brengen in hun administratie en planning in plaats van, de taken uit handen te nemen, voelde heel logisch voor mij. Na het behalen van mijn diploma Professional Organizer heb ik me aangesloten bij de beroepsvereniging NBPO. Met behulp van een business coach heb ik mijn werkzaamheden omgezet naar coaching en adviseren.

Het is mijn missie om enthousiaste ondernemers te helpen een workflow op te zetten die bij hen past.

Angelique Vijge

De oplossing zit in een slimme workflow

Hoe zou jij het vinden om samen te zorgen dat je weer grip krijgt op je cijfers?

Administratie op orde

Het eerste wat je nodig heb is een goede basisadministratie.

Ik ga jouw administratie (her)-inrichten in een online boekhoudprogramma. De offertes en facturen worden ingericht met jouw huisstijl. Er is een automatische koppeling met je bank.

Ik leer je, hoe jij jouw administratie op orde houdt met zo min tijd. Onder andere met een handige app.

Je hebt weer grip op je administratie

Financiële doelen stellen

Wat is jouw omzetdoel? Hoe ga je dit doel bereiken? Welke stappen moet je daarvoor zetten?
Wat moet je vandaag doen om jouw omzet doel voor deze maand te behalen?

Het kan goed zijn dat je zo druk bent met je werkzaamheden dat je niet een een plan hebt. Je doet gewoon wat er op je pad komt.

Een financieel plan helpt je om gericht te werken, een omzet doel te bereiken, je eigen inkomen eerst vast te stellen.

We maken een routeplanner voor jouw geld.

Grip op je geld

Kan je die laptop nu al kopen of niet?

Een kloppende administratie en een mooi omzetdoel zorg er nog niet voor dat je op ieder moment van de dag weet hoeveel geld je kan uitgeven.

Er staat voldoende op je bankrekening maar er komen nog een aantal kosten aan en de belasting moet nog betaald worden. Hoeveel kan je dan eigenlijk uitgeven?

Een potjes systeem zorgt ervoor dat je grip krijgt op je geld en er altijd voldoende is gereserveerd voor de belastingdienst.

Reserveer jouw plek nu

Klaar om de controle terug te nemen en een positieve verandering teweeg te brengen?
Klik dan hier voor een belafspraak

Wat het je oplevert

We streven niet naar tijdelijke veranderingen.
Met Cijfers & Structuur leer je vaardigheden die bij jouw manier van werken past zodat dit een blijvende impact heeft op je werk en leven.

Structuur in je bedrijf is tijdwinst, tijd die je kan besteden aan persoonlijke groei en de groei van je bedrijf.
Je zult zelfverzekerd en voorbereid blijven, zelfs nadat het traject is voltooid.

Rust in je hoofd

Rust in je hoofd

Tijdwinst

Tijdwinst

Grip op je geld

Grip op je geld

Wat kan je verwachten?

Kennismakingsgesprek
Het is wel zo fijn om eerst even kennis te maken en ontdekken of het klikt. Voor dit gesprek ontvang je van mij een formulier met vragen en deze bespreken wij tijdens het dit gesprek. Hierdoor kan ik jou en je bedrijf al wat beter te leren kennen. Daarnaast heb jij alle ruimte om je wensen te bespreken. Dit gesprek is vrijblijvend, je zit dus nog nergens aan vast.

Het programma Cijfers & Structuur
Het programma duurt 3 maanden waarbij we eerst zorgen dat we inzicht krijgen in jouw huidige situatie. Wat heb je al goed staan en waar kunnen we verbeteren. We gaan het online boekhoudprogramma inrichten en leren ermee te werken. Zodra de basis staat, starten we met het plan en daarna komt het managen van het cashflow.

Investering
Je investering voor het 3 maanden programma Cijfers & Structuur is € 1.650,- excl. BTW. Het is mogelijk om in 3 termijnen te betalen.

Ben je klaar voor meer rust in je hoofd en grip op je financiën?

Durf de stap te zetten. Investeer in jezelf, investeer in je bedrijf, en laat structuur je leiden naar ongekend succes.

Samen bouwen we aan een sterk fundament voor groei en welvaart.

Gratis kennismakingsgesprek | Angelique Vijge structuurcoach

Wat anderen zeggen

Mijn werk kan nogal chaotisch zijn. Ik had behoefte aan meer focus.

Het coachtraject was inspirerend en leerzaam. De samenwerking was erg prettig. Angelique heeft veel geduld en legt alles duidelijk uit.

Ik heb verschillende tools geleerd waardoor ik meer focus kan houden. Mijn mailbox is overzichtelijk en ik kan mijn projecten beter plannen.

Anne

Ik ben heel blij met de begeleiding die ik heb gehad en heb zelf het gevoel dat ik enorme stappen heb gezet in het structureren van mijn werkzaamheden.

Ook de planner helpt daarbij heel goed om alles te kunnen noteren en in de gaten te houden. Vooral ook als voorbereiding op en gedurende de drukke
werkdagen. Dat gaf mij een gevoel van controle in plaats van paniek.

Ik raad haar begeleiding zeker aan aan anderen.

Bianca

Veel gestelde vragen

Wat anderen zeggen

Ik had ging met mijn werkzaamheden van de hak op de tak waardoor het een grote chaos werd. Ik was op zoek naar meer overzicht.

Tijdens het coachtraject heb ik leren plannen en dingen op te schrijven en prioriteiten te stellen.

Ik heb het traject positief ervaren en het gaf structuur in een hectische tijd.

Ruben

Ik vond de begeleiding en de rust fijn die Angelique uitstraalde. Ook de doortastendheid. Ze ging niet mee in mijn angst voor verandering. Ik dacht dat verandering mij veel energie zou kosten terwijl het mij juist rust opgeleverd heeft.

Ik ben ook blij met het personeelslid, ik dacht eerst dat kunnen we allemaal zelf wel, maar ook daarin heeft Angelique laten zien dat je mag focussen op het aantrekken van personeel die dan omzet verhogend mag zijn.

Ik had meer ruimte waardoor er ook weer acquisitie kon zijn voor ons bedrijf.

Ingrid

Yes! ik wil structuur in mijn cijfers

Benieuwd naar hoe Cijfers & Structuur jouw bedrijf kan transformeren?
Neem vandaag nog actie en reserveer je plek voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.